Cos de cumparaturi

0

Cosul tau de cumparaturi este gol

Mergi la magazin


Termeni și condiții de utilizare




1. DISPOZIȚII GENERALE

Vizitarea sau cumpărarea prin orice mijloace (comandă online, telefonic, email, etc) a produselor de pe site-ul www.sfizio.ro implică automat acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Acest site este întreținut și administrat de către compania S.C.MAD’OUK LINE SRL, denumită în continuare Furnizor. Persoana fizică sau juridică care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ului www.sfizio.ro, va fi denumită Client.

 

2. CONȚINUTUL SITE-ULUI

S.C. MAD’OUK LINE SRL definește prin conținut, toate informațiile conținute pe site în forma de text, date, imagini (poze). Societatea noastra își rezervă dreptul de a actualiza sau de a modifica conținutul acestui site fără a anunța în prealabil. Întregul conținut al site-ului www.sfizio.ro este proprietatea Furnizorului și este apărat de legile în vigoare pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul Furnizorului, a oricăror elemente din conținut, se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare (administrativ, civil sau penal). Elemente din conținutul acestui site pot fi folosite sau copiate doar cu acordul scris al furnizorului. În cazul în care observați o încălcare a drepturilor de autor de către www.sfizio.ro vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa de email: sfizio.ro@gmail.com

 

3. DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII

Fotografiile, descrierea, caracteristicile și accesoriile produselor prezentate pe www.sfizio.ro sunt doar cu titlu informativ, de aceea produsele livrate pot diferi în orice fel, fără o notificare prealabilă. SC MAD’OUK LINE SRL face tot posibilul ca produsele livrate să respecte cât mai mult descrierile prezentate pe site. Totuși, în cazul în care conținutul produsului sau, unele caracteristici ale produsului au fost afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, Furnizorul își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Valoarea maximă a obligațiilor Furnizorului față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este egală cu valoarea produselor încasate de Furnizor de la clientul respectiv. Furnizorul nu poate fi făcut răspunzător pentru cheltuielile conexe sau orice alte prejudicii cauzate clientului datorită nelivrării sau livrării necorespunzătoare a produsului.
SC MAD’OUK LINE SRL nu își asumă responsabilitatea pentru nerespectarea instructiunilor de intretinere/spalare/curatare a produselor comercializate, instructiunile sunt afisate atat pe eticheta exterioara atasata produselor cat si interior, pe eticheta cusuta.

 

4. CONFIDENȚIALITATEA DATELOR PERSONALE

 

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, S.C. MAD’OUK LINE SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor personale este onorarea comenzilor (eliberarea facturii, certificatului de garanţie și expedierea produselor), reclamă-marketing-publicitate (newslatter) și realizarea de statistici necesare dezvoltării serviciilor oferite.

Informațiile colectate de către S.C. MAD’OUK LINE SRL având ca scop onorarea comenzilor, pot fi furnizate parțial companiilor de curierat pentru expedierea și livrarea coletelor.

Informațiile colectate de către S.C. MAD’OUK LINE SRL având ca scop reclamă-marketing-publicitate (newslatter) nu vor fi furnizate/vândute sau închiriate unor terțe părti.

S.C. MAD’OUK LINE SRL colectează de la clienții săi date cu caracter personal precum nume, prenume, e-mail, număr de telefon, adresă, etc. numai dacă acestea sunt furnizate în mod voluntar de către client. Refuzul furnizării a acestor date, duce la imposibilitatea procesării și finalizarii comenzilor transmise de către SC MAD’OUK LINE SRL.

Conform Legii nr. 677/2001, clientul are dreptul de acces, intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției. Totodată, aveți dreptul sa vă opuneti prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteti adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la sediul firmei noastre, str. Rasinari 4a, Bucuresti sau prin e-mail la sfizio.ro@gmail.com.

SC MAD’OUK LINE SRL si www.sfizio.ro nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.

Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.sfizio.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a site-ului. Pentru a sterge informatiile furnizate de dvs din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail.

SC MAD’OUK LINE SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau actiunilor unor terte persoane.

 

5. GARANȚIE SI COMFORMITATE

 

Condiții generale de acordare a garanției:

Societatea noastră, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garantie comerciala a produselor de imbracaminte si accesorii comercializate de societatea noastra este de 30 de zile de la data achizitiei produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.

Prezentul certificat de garantie comerciala este intocmit si eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si modificata prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protectia consumatorilor, republicata și modificata.

Drepturile prevazute prin lege consumatorilor (inclusiv garantia legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹ coroborat cu art. 16 si 16² din Legea nr. 449/2003) nu sunt afectate de garantia comerciala oferita. Prin prezenta, consumatorii sunt informati in mod nemijlocit ca durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achizitie, caz in care garantia legala de conformitate acordata consumatorilor (astfel cum este aceasta notiune definita de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor este limitata la aceasta perioada, in conformitate cu dispozitiile art. 16² din Legea nr. 449/2003).

In cazul cumparatorilor persoane juridice este aplicabila doar garantia comerciala de 30 de zile de la achizitie.

Pentru acordarea garanției comerciale si respectiv a garantiei legale de conformitate este necesară respectarea stricta a instrucțiunilor precizate mai jos. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implica acordarea garantiei comerciale sau legale de conformitate. Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastra, sens in care este obligatorie prezentarea:

bonului fiscal sau a facturii fiscale aferente produsului, precum si

toate accesoriile produsului.

Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordarii garantiei pana la prezentarea documentelor de mai sus.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect si a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei. Perioada de garantie se prelungeste cu termenul scurs de la data reclamatiei pana la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesara efectuarii expertizei), mentionandu-se acest fapt in certificatul de garantie. In cazul inlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garantie.

Modalităţi de asigurare a garanţiei:

In situatia constatarii unui defect al produsului achizitionat din magazinul nostru in timpul perioadei de garantie, va rugam sa ne contactati pentru instructiuni la nr. de telefon 0741623917 / 0720011128 sau la adresa de mail sfizio.ro@gmail.com

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:

repararea produsului

inlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat

returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

 

Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea produsului, vanzatorul are obligatia de a explica modul de utilizare si intretinere a produsului furnizat. Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului inainte de finalizarea vanzarii. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare. Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie reclamata in cadrul perioadei de garantie.

Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă

uzura morală şi uzura fizică normală a produsului

uzura materialelor din cauciuc si elastic si deteriorarea mecanica a capselor si fermoarelor

decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)

deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.

defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, etc.) precum si in caz de interventie asupra sa a actiunii animalelor de companie, rozatoare, daunatori;

defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv in caz de socuri mecanice voluntare sau involutare (frecare, lovire, agatare, rupere, sfasiere, etc.)

intervenţia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului

întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)

incompatibilitati de marime si latime (pentru aceasta situatie este posibila schimbarea produsului nefolosit cu respectarea conditiilor aferente Schimbului/Returului de produse)


6. PREȚURI, TAXE, PLATI

Prețul final plătit de către client la ridicarea coletului este format din prețul produsului afișat pe site + cheltuielile de livrare și de transport.
Plata se poate face ramburs(la ridicarea coletului) direct către firma de curierat, sau se poate face în avans, prin ordin de plată în baza unei facturi proforme sau online prin mobilpay.
Promoții și oferte speciale. Toate promoțiile și ofertele speciale prezentate pe site sunt valabile exclusiv în limita stocului disponibil.

 

7.LIVRARE

Comenzi expediate in Romania

www.sfizio.ro livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. Costul aferent expeditiei coletului tau este afisat la finalizarea comenzii. Tariful de expeditie afisat este perceput integral de companiile de curierat, www.sfizio.ro nu percepe niciun fel de alte taxe.

Incurajam clientii nostri sa achite comenzile online, cu cardul, in deplina siguranta! Veti beneficia, de prioritate la procesarea comenzii si de tarife avantajoase pentru expeditiile nationale.

Livrarea comenzilor se realizeaza prin intermediul curierului ales de tine, in termen de maximum 4 zile lucratoare de la preluarea coletului de catre agentii de curierat. Sistemul nostru iti va trimite automat un email in care vei primi informatii cu privire la coletul tau, numarul de AWB si un link de urmarire a acestuia.

Termenul general de livrare este afisat pe pagina fiecarui produs si este exprimat in zile lucratoare. Comenzile efectuate pana la ora 13 sunt procesate in aceeasi zi, iar comenzile efectuate dupa ora 13 vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile efectuate sambata si duminica, precum si in zilele de sarbatoare legala vor fi procesate in prima zi lucratoare de dupa. Productia si procesarea comenzii tale este efectuata operativ, insa depinde de volumul de comenzi aflate in lucru in atelierul care realizeaza productia. Termenul afisat pe pagina produselor tine cont de eventualele intarzieri care pot sa apara, insa unele situatii imprevizibile pot genera timpi suplimentari, de exemplu in situatia in care produsele lipsesc din stocul furnizorului sau exista un numar neasteptat de mare de comenzi aflate in executie.

Tariful de livrare a coletelor este valabil conform termenilor si conditiilor curierului ales de tine, documentele in cauza fiind disponibile pentru consultare pe paginile web ale curierilor.

Comenzi cu plata ramburs la livrare: comenzile plasate cu plata ramburs la curier reprezinta o modalitate non-standard de livrare. Valoarea totala a tarifului de transport este afisata in cosul de cumparaturi si include toate taxele si comisioanele aferente expeditiei.

Agentii de curierat te vor notifica prin SMS cu privire la data si ora estimate pentru livrarea coletelor tale. Ei vor efectua 2 (doua) tentative de livrare la adresa inregistrata de tine in site, iar daca nu se poate efectua livrarea, coletul tau va fi pastrat in depozitul local al curierului timp de maximul 3 zile calendaristice, urmand a fi returnat la sediul nostru. Pentru a retrimite coletul inspre tine, va fi necesar sa achiti inca o data tariful de transport, altfel comanda va fi considerată drept refuzata si va intra in procedura de retur.

Pentru a evita situatiile neplacute, te rugam sa acorzi atentie sporita la completarea in siteul nostru a urmatoarelor informatii:

- ADRESA DE LIVRARE: trebuie sa fie corecta si completa, inclusiv codul poștal

- NUMARUL DE TELEFON: trebuie sa fie completat pentru ca tu sa poti fi contactat/a de curier in vederea livrarii

 

Limitarea raspunderii

In anumite perioade, in care volumul livrarilor efectuate de partenerii nostri de la Fan Courier, DPD Romania este, in mod traditional, crescut (de exemplu: Paste, Craciun, BlackFriday etc), exista posibilitatea ca livrarea comenzii tale sa sufere o intarziere rezonabila. Aceasta intarziere nu constituie o incalcare a contractului incheiat intre Client si Vanzator, fiind in afara controlului nostru. Te rugam sa urmaresti pe site-ul curierului evolutia coletului tau si te asiguram ca acesta va ajunge la tine si te vei putea bucura de produsele alese.

Iti punem la dispoziție modalitatea de plata cu cardul bancar fara comision de plata, in deplina siguranta, la finalizarea comenzii tale si te incurajam sa o alegi. Daca, totusi, preferi sa achiti Ramburs contravaloarea comenzii tale, te rugam sa te asiguri ca, la momentul livrarii acesteia, ai asupra ta suficient numerar pentru a o achita. Te rugam sa tii cont de faptul ca agentii companiilor de curierat nu au obligatia de a avea asupra lor numerar pentru a acorda rest.

Comenzi expediate catre tari membre ale Uniunii Europene

Comenzile tale ajung in 24-48 de ore de la ridicarea coletelor prin DHL Express - serviciul par avion sfizio.ro livreaza comenzile tale catre alte tari membre ale Uniunii Europene, in sistem Door-to-Door, in urmatoarele conditii:

- Comenzile sunt plasate de pe un cont de client valid, inregistrat cu toate datele necesare in vederea identificarii destinatarului, inclusiv cod postal, regiune/comitat/judet si obligatoriu cu numar de telefon mobil valid

- Comenzile sunt achitate online cu cardul bancar direct pe site-ul nostru, complet securizat, prin intermediul partenerului nostru, Netopia MobilPay

- sfizio.ro nu colecteaza datele cardului tau bancar, detaliile acestuia nu ajung in posesia noastra, fiind necesare exclusiv pentru procesarea platii de catre partenerul nostru.

- Comenzile contin produse care pot fi ambalate in colete de pana la 2 kg si dimensiune de maximum 35x26x10 cm

- Comenzile plasate din tari membre UE nu pot fi achitate ramburs!

In functie de tara din care plasezi comanda, costul expeditiei va fi afisat in timp real, pentru adresa inregistrata de tine. Tarifele incep de la 14 EUR/colet

ATENTIE: DHL pune la dispozitia tuturor destinatarilor aplicatia ODD, prin care poate fi aleasa data, ora si adresa de livrare, conform politicii de utilizare a serviciului. Vei primi prin email linkul de urmarire imediat ce comanda a fost ridicata, iar prin aplicatia On Demand Delivery (ODD) poti efectua modificari asupra adresei de destinatie, poti solicita retinerea coletului la DHL pe o perioada de timp si, desigur, poti vedea unde anume este coletul tau in fiecare clipa.

Te atentionam asupra faptului ca banca ta poate aplica comisioane de schimb valutar la momentul platii cu cardul online. Te rugam sa consulti lista de taxe si comisioane pusa la dispozitie de banca ta.

Sfizio.ro si procesatorul de plati online Netopia Mobilpay nu vor stoca in niciun fel datele cardului tau bancar. Acestea sunt introduse de tine intr-o interfata securizata, iar plata este validata prin 3DSecure/Verified by Visa, in functie de cardul tau bancar. Plata online cu cardul bancar nu presupune niciun fel de comisioane din partea Netopia Mobilpay, singurele comisioane aplicabile fiind cele stabilite de banca ta, in directa relatie cu serviciile tale bancare.

Pentru a evita situatiile neplacute, te rugam sa acorzi atentie sporita la completarea in siteul nostru a urmatoarelor informatii:

- ADRESA DE LIVRARE: trebuie sa fie corecta si completa, inclusiv codul poștal

- NUMARUL DE TELEFON: trebuie sa fie completat pentru ca tu sa poti fi contactat/a de curier in vederea livrarii

Limitarea raspunderii

In anumite perioade, in care volumul livrarilor efectuate de partenerii nostri de la Fan Courier, DPD Romania, DHL Express este, in mod traditional, crescut (de exemplu: Paste, Craciun, BlackFriday etc), exista posibilitatea ca livrarea comenzii tale sa sufere o intarziere rezonabila. Aceasta intarziere nu constituie o incalcare a contractului incheiat intre Client si Vanzator, fiind in afara controlului nostru. Te rugam sa urmaresti pe site-ul curierului evolutia coletului tau si te asiguram ca acesta va ajunge la tine si te vei putea bucura de produsele alese.

8. RETURNAREA PRODUSELOR/ RENUNTAREA LA CUMPARARE

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Conform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, care aproba ordonanţa, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“. Returnarea produsului trebuie efectuata in termen de 14 zile de la notificarea renuntarii la cumparare.

Produsul returnat trebuie sa fie un produs nefolosit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda speciala sau care la momentul respectiv nu faceau parte din oferta companiei!

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda speciala cu avans încasat!

In cazul produselor pe baza de comanda, cu avans incasat, avansul nu se returneaza daca clientul renunta la comanda.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
- starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.

Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul are posibilitatea sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Costurile privind returnarea produselor prin curierul Fan Curier sau DPD se calculeaza in functie de greutatea si dimensiunile coletului, precum si in functie de localitatea de expeditie.

 

9. TENTATIVĂ DE FRAUDĂ

Orice tentativa de acces neautorizat a bazelor de date, datelor personale, serverului sau conținutului site-ului www.sfizio.ro va fi raportată autorităților competente și va face obiectul unei plângeri penale către acestea.

 

10. LITIGII

Orice litigiu apărut între Clienți și Furnizor va fi rezolvat pe cale amiabilă. Pentru conciliere interna gratuita, sunati la numarul 0741 623917, oricand in timpul programului de lucru de luni pana vineri intre 10:00 si 18:00. În cazul în care nu s-a reușit rezolvarea conflictului pe cale amiabilă, competența revine Instanțelor de Judecată Române, de pe raza municipiului Bucuresti.


Prin vizitarea și cumpărarea de produse prin orice mijloc (comanda online, telefonic, email, etc), Clientul confirmă că a citit și acceptat termenii și condițiile de mai sus. Utilizarea site-ului de către Client pentru informare implică totodată acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să părăsiți acest site.